Anàlisi d'un anunci dolent.
Aquest spot anuncia un iogurt batut que actua contra el colesterol.
En el vídeo abunden els canvis de pla i ho fan de manera ràpida, com el ritme general de l'anunci.
Per començar en l'anunci divideixen una família en dues parts: la mare i la filla gran preocupades per el colesterol del pare; i el pare, acompanyat se suposa que incondicionalment per la filla petita. Els plans que hi ha són principalment generals, però es redueixen a americans o migs quan parla el Vicente del Bosque i quan el pare en fa cas.
Aquest anunci fa servir un argument d'autoritat, interpretat per Vicente del Bosque, entrenador de la selecció espanyola de futbol. L'anunci vol demostrar que un pare de família no li fa cas a aquesta seva a l'hora de preocupar-se pel seu colesterol, però només amb la primera afirmació del conegut entrenador en 3 segons l'home ja mostra un convenciment absolut del que li està demanant.
Després d'això fan una petita explicació una mica més tècnica explicant a l'espectador els riscs que córrer el seu cor si no pren aquest producte.
A part d'aquest petit i cínic incís, no fan cap referència més tècnica, científica o pràctica sobre el producte en l'spot, es limiten simplement en posar dues afirmacions per escrit i en lletra minúscula a la part inferior de la pantalla.
Així doncs, l'anunci conclou amb un primer pla de Vicente del Bosque dient-li a aquest pare de família afectat pel colesterol que ha de posar de la seva part i assumeix que això vol dir prendre un "danacol" cada dia. L'anunci acaba amb un pla general de la família amb el famós seleccionador dient que aquest producte és el més recomanat i en fa esmena un altre cop per escrit i en lletra minúscula a la part inferior esquerra de la pantalla que combinat amb el color de fons és d'allò més difícil de llegir.
http://www.youtube.com/watch?v=lpMzwpdbQoA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada